Account

Reklamacje

Paczka uszkodzona przez kuriera

  1. Po stwierdzeniu uszkodzenia figury (zalecamy paczkę otworzyć przy kurierze/dostawcy) prosimy o zrobienie min. 6 zdjęć
    • zdjęcie nr 1 i 2 to zdjęcie opakowania - poglądowe i szczegółowe miejsca gdzie paczka jest uszkodzona
    • zdjęcie nr 3 i 4 to zdjęcie opakowania figury w środku - poglądowe i szczegółowe rodzajów zabezpieczeń
    • zdjęcie 5 i 6 to zdjęcie figury i zdjęcie uszkodzenia figury w zbliżeniu

  2. W ciągu 30 minut niezbędne jest wypisanie protokołu szkody w systemie DPD https://protokol.dpd.com.pl
    Do protokołu niezbędne jest dołączenie zdjęć opisanych powyżej.

    Jeśli protokół będzie wypisany później niż 30 min od doręczenie to DPD zawsze odrzuca reklamacje przenosząc winę za uszkodzenia na odbiorcę.

  3. Wygenerowany przez stronę DPD protokół oraz zdjęcia prosimy przesłać do Nas na adres: reklamacje@firmaprojektowa.pl

  4. W odpowiedzi otrzymają Państwo numer reklamacji oraz termin jej rozpatrzenia oraz dalsze informacje.
 
 

Problemy z figurą w okresie gwarancji i po gwarancji

  1. Po stwierdzeni problemów z figurą (uszkodzenie, pęknięcie powłoki, pęknięcie figury, inne) prosimy o wykonanie serii zdjęć - min. 6 szt. Zdjęcia muszą zawierać kadr całej figury z każdej strony oraz przybliżone zdjęcia uszkodzeń.

  2. Zdjęcia oraz dane klienta i lokalizację, w której znajduje się figura oraz datę zakupu proszę wysłać na adres: reklamacje@firmaprojektowa.pl

  3. W odpowiedzi otrzymają Państwo numer reklamacji oraz termin jej rozpatrzenia oraz dalsze informacje.